تلاش برای اطلاع‌رسانی مستمر خدمات الکترونیک شهرداری تهران

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با حضور در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از این سازمان و مرکز داده شهرداری تهران بازدید کرد و به گفت و گو و هم‌اندیشی با مدیرعامل و معاونان این سازمان پرداخت.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با حضور در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از این سازمان و مرکز داده شهرداری تهران بازدید کرد و به گفت و گو و هم‌اندیشی با مدیرعامل و معاونان این سازمان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در دیدار عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل با محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اهمیت اطلاع‌رسانی گسترده و مستمر برای معرفی خدمات الکترونیک شهرداری تهران تاکید شد.
در این دیدار فرجود با تشریح خدمات ارائه شده از سوی سازمان فاوا، اظهار کرد: اکنون سرویس‌های الکترونیکی بسیاری در شهرداری تهران به شهروندان ارائه می‌شود که حوزه‌های متعدد و فراگیری را در بر می‌گیرد از خدمات حوزه حمل و نقل عمومی و طرح ترافیک تا شهرسازی و …
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری با اشاره به بیش از ۳ میلیون کاربر سامانه «تهران من» یکی از ویژگی‌های مهم این سامانه را یکپارچگی خدمات و ایجاد پروفایل شهروندی عنوان کرد و توضیح داد: در گذشته شهروند در مراجعه و مواجهه با مدیریت شهری فاقد پرونده و نظام شناسایی مشخصی بود اما اکنون نه تنها «تهران من» این یکپارچگی ارائه خدمات را فراهم کرده است بلکه بسیاری از خدمات را می‌توان در بستر همین پروفایل شهروندی ارایه کرد.
در این دیدار عبدالمطهر محمدخانی نیز ضمن تمجید از اقدامات انجام شده، بر ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات الکترونیک و همکاری‌های مشترک در این زمینه تاکید کرد.
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، در حوزه بین‌الملل، دیپلماسی اقتصادی را رویکرد جدید این مرکز معرفی کرد و گفت: سازمان فناوری اطلاعات در این حوزه می‌تواند بسیار به ما کمک کند چرا که پیشرفت‌ها و توان داخلی موجود در نرم‌افزارها و تولید سامانه‌های شهرداری تهران قابل رقابت و فروش در ابعاد بین‌المللی است و درآمدزایی برای شهرداری تهران در پی خواهد داشت و صدور خدمات فناوری و هوشمندسازی به کلان‌شهرهای کشورهای همسایه و منطقه از موضوعات همکاری بین‌بخشی سازمان فاوا و مرکز ارتباطات می‌تواند باشد.
رئیس مرکز ارتباطات و أمور بین‌الملل شهرداری تهران با اشاره به همکاری گسترده شهرداری تهران با مجموعه شهرداران آسیایی، خواستار همکاری بین‌بخشی سازمان فاوا و مرکز ارتباطات برای صدور دستاوردهای حوزه فناوری و هوشمندسازی به این کلانشهرها شد.
محمدخانی همچنین با تاکید بر قابلیت سامانه و اپلیکیشن «تهران من» برای ارتباط مدیریت شهری با شهروندان، گفت: امیدواریم با ارتباط موثر مرکز ارتباطات و سازمان فاوای شهرداری تهران، شاهد تولید محتوای اثربخش در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید